free fallin...

jaha, idag har jag vart och provjobbat som personlig assistent. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det för det är ju ett bra jobb men lite för långt bort. men igentligen är det ju ochså det att nya jobb är alltid små jobbiga särkilt när man jobbar med en människa. brukaren är dock väldigt bra. men nilörn kallar ochså och där vet jag vad som ska göras! varför är man en vane människa.

jaha, har besiktigat alpina idag med ua i allt, skönt känns det, dock krånglade hon med bakbenen, jag antar att hon är rädd om dom, det lilla livet:D haha, har kikat upp lite på den danska avelssidan:D gött va snygg hingst jag hittade i malmö..

snygg va? jaja, hursom så håller jag på att försöka få ihop hennes båda pass till ett, dumma danskar har ju knepat ihop det:( men jag tror det löser sig..

imorgon true bloood, lääängtar så jag knappt kan vänta!

HATE BILL, LOVE ERIC:D

Kommentarer
Klara säger:

Vad är Alpina för ras? Hur gammal är hon? Fin hingst! Den var verkligen jättefin<3

2010-08-31 | 16:50:13
Moa säger:

kan säga att episode 11 inte var sådär jättespännande tyvärr...

2010-08-31 | 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback