fredagsmys med damsugaren:D

jaha? igår var en minst händelserik dag... och en något förvånande avslutning:D
jag lärde mig tre saker igår
- lita inte på hemsidans öppetider
- kör aldrig obesiktigad kärra!!
- en kanin+en kanin blir flera kaninen, när man inte anar det!

det sista där visste jag ju men det liksom är ändå förvånande.. men jag ska ta avslutningen på dagen igår, som alla vet inte var nån hellyckad dag för min del. Erik kom hem vid halv 5, vi kopplade för kärran direkt och skulle åka och hämta stängselstolpar strax utanför alingsås, jag sa till erik att det är nog lömskt att ta kärran, jag hade ju redan klarat mig undan polisen en gång, men nej då.. på med det bara! hursom så kom vi strax utanför borås mot alingsås då började bilar blinka, jaha polis tänkte vi och fick syn på dom, dock kunde vi vända. haha för er som känner erik så vet ni då att han har ett hemkst humör i trafiken... hehe men vi ställde av kärran på en parkering i knalleland och åkte med bilen och hämtade stolparna.(bitchen) är ju stor på det sättet...
fick våra stoplar och äntligen kunde ta små vägar hem för att komma hem utan polis böter:D så tur o oturen... men det är fanimej sista gången jag åker någonstanns med den där förbannade kärran, för förbannad är den visst sa erik, jag förklarde för honom att den är faktiskt obesiktiigad bara.. hehe

jaja kom hem och gissa vad, jo saga har fått två ungar!!:C hon som är dålig! jag vet att för då en månadsedan var hon ute med båda mina hanar, men jag tänkte att eftersom hon var skilld från ungarna dagen före så borde hon inte brunstat om, jag antar att hon gjort det ändå:( så jag har två ungar för mycket nu, dumt! saga är bättre för er som undar, hon har dålig balans men hon rör sig bättre(äter dricker) men det känns fel ändå, jag vet ju att det inte är mitt fel men det känns knäppt ändå!  hursom så är diecel pappa, så jag får se vad som händer..
blir saga värre så får jag ta bort alla tre, suck... men det är ju bara pricken över iet... för med tanke på vad som hänt det senaste...

jaha, jag ska iallfall jobba på måndag, det känns jäkligt gött, ska dock kolla i en mängd lådor men det gör inget, herregud det är ju jobb:D och gött e de!!
ska klippa mig nästa vecka på fredag, men hur mycket/lite har jag inte betsämt mig för, är man man eller kvinna:D hahaha jag funderar på extrem omvandling.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback