första avklarad.... buhu

jaha första boken av dom jag fick av nathalie är avklarad, sicket abstinens jag har haft efter att få läsa, läsa läsa läsa... men nu är den slut och jag vet att börjar jag i den andra så är det kört, så jag lugnar mig några kilon...

jobbat idag och kommer jobba imorgon, jag vill få avklarat gekås denna veckan men man får se om det händer, det liksom fyller på med jobb vilket är ganksa underbart men man har ju liksom räkant lite med att få vara ledig(arbetslös) INGET jag vill men det blir liksom jobbigt att hoppa och hatta omkring... jaja

på gekås tänkte jag inhandla gardiner.. det ska bli skönt att få upp lite här hemma, man behöver ju komma igång.. hmm men som sgat nån gång sker det, kanske till jul är vi färdiga med köket:D

jaha.....

jag har inget mer att säga mer än att lägga till ett klipp som syrran visade mig igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback