dreaming....

jaha, drömma ja om en häst som kostar alldeles för mycket för min arma plånbok... huhu, men samtidigt om jag verkligen haft 30 tusen mer skulle jag verkligen köpt en häst för dom? jag tycker det ska räcka med 20 men alla andra tycker inte det, så vad för häst ska jag nöja mig med? en sån där kvasthäst:D haha

nää men helt ärlig känner mig små dämpad för jag verkligen vill ha en häst! och jag har inte råd med dom jag vill ha,,,, hur kan dom ta 150000 för en häst, hmm jaja jag får inrikta mig på hästar jag har råd med, som shetlandsponnys:D

jaja, idag har jag jobbat, haft ett halvtråkig jobbuppgift men det gick väll ann, men det är ju inte slut än på några dagar, men imorgon kommer jag vara forberedd. med en ljudbok:D

såå night night alla, jag ska drömma om en frieser, eller lusitano hingst:D eller nja en andalusier....

Kommentarer
Klara säger:

Du jag och Lina kanske kan se den? Om Lina nu vill förstås=) Och du tids nog så dyker drömhästen upp ska du se!

2010-08-24 | 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback