det där med bloggen...

är det meningen att man ska frå skriva precis vad man vill? eller hur fungerar det och vad regarerar man på? jag skriver kanske inte minda djupaste tankar här, för då hade det kasnke värkat knäppt? eller? jaja, såg idag en sån där frågegrejj amn kan fylla i. 10 saker ni inte vet om mig? och jag kom fasiken inte på nått som mina läsare inte vet om mig och det inte är deeply privat vilket en av er ändå vet om.. (nathalie) :P

men helt ärligt...jag kom inte på nått....! så jag ändrade om det till

10 saker ni vet om mig!

- alla vet att jag inte har nån häst för tillfället...
- alla vet att jag har en ganska virrig personliget
- alla vet att jag och erik har vart tillsammasn 6.5 år
- alla vet att jag älskar filmmusik
- alla vet att jag älskar att plocka svamp
- alla vet att jag har en gudson som heter LINUZ
- alla vet att Jag älskar att skriva noveller
- alla vet att jag inte har nått fast jobb
- alla vet att jag har 10 kaniner
- alla vet att jag har en skrotig bil..

Att dela sin information är rätt, om det är saker man känner sig bekväm med att dela, kasnke ska man hålla bloggen ytlig? eller? jag vet inte...

hursom så var jag på gekås igår, stog kl 5 i sju och väntade på att få komma in, det var mycket folk och som vanligt stannar ALLA vid ingången för att titta på t shirts och handukar med ullared på! wuhu
men jag fick mitt handlat och slutnotan hamnade på 3176kr. de ni! erik drog in luft när jag sa det men vad ska jag göra då? jag köpte.
tråd till vinterhagen- 1200
gardiner till stora rummet- 1000
krukor, blommor, ljus- 400
underkläder, hudsalva- 150
diskmedel, disktabletter- 200
godis- 100
små krafs-50

det är dyrt att köpa gardiner till 4 stora fönster och jag kände dessutom att färgen kasnke inte passade in så bra, hmm men det finns ju andra fönster att hänga dom i?
jaja, idag ska jag

-riva gräs till kaninerna,
-baka en kaka
- packa en ryggsäck
- göra smarriga mackor

FÖR idag är det kräftefisket! det ska blii sååå roligt!
jag tycker om det för det är för de närmsaste i ens familj, coh det blir liksom fint med gemenskap osv.
traditioner tycker man om, varför ändra nått som är bra!?

kramisar så länge, ska se om jag kan uppdatera med lite bilder, och sen kanske det är dax att byta design på bloggen..

Kommentarer
tarja säger:

Hahaha! För en gång skull så handlade du för mer än vad gjorde på gekås igår! Det är inte ofta det händer :) Är folk dumma mot dig genom bloggen?! Fega jävlar!

Kram på dig och lycka till med kräftfisket.

2010-08-06 | 11:13:34
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback