bruksanvisning för kanin....

joo! det ska jag skriva nu faktiskt, lika bra dom har med sig allt hem, så kan dom kasnke fixa det utan att fråga. jag har inget emot att dom frågar men man kan ju liksom tänka sig att det blir jobbigt i längden:D

hursom så är det matensdag på hoffsnäs imorgon, det börjar kl 10 och slutar kl 15.. välkomna och sväng förbi tycker jag då... det finns ju mycket annat att se på med...

hursom så ska det planeras in för detta idag, bil ska ev packas osv, men det ska bli roligt! jaja, vad ska jag skriva mer, jo igår.. kräftfisket!

det blev as lite kräftor, så dåligt har det aldrig varit! nått måste ha hänt! antagligen är det är kräftsjukdom med tanke på att det var såå bra förra året! så antagligen tar det sin tid innan det blir några kräftor i ån igen, undrar vad det beror på... hmm

Kommentarer
Klara säger:

Börja inte matens dag kl 11?

2010-08-07 | 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback