740 inlägg! de ni!

jo det blir väll en del, har ju haft bloggen i två år nu tror jag,eller nja snart! jag var sugen på att skriva nått men när jag sitter här kommer jag inte på så mycket. eller nja kasnke

har vart ute och kikat på en massa bloggar nyss, det är många som aldrig uppdaterar sina bloggar, detta är lite frustrerande... hmmm men inte så frustrerande som alla dessa fjortis mode bloggarna, dom som bara skriver om dagens klädsel, smink!? suck
 samtidigt kan dom inte hålla en röd tråd, suck suck suck, vad tänker dom med? ja menr att dom får ju gärna skriva om vad dom vill,men samtidigt så kasnke dom borde skriva om fler stilar? ja menar vem är intresserad av vad dom ska ha på sig till skolan?
idag ska jag ta svart underkläder från hm, samtidigt en topp från gina och byxor från kappahl.? haha nja knappast, jag ser inte nått kul med det, men som sagt dom får skriva om vad dom vill, men soms agt dom kund eju vart lite mer seriösa:D

jaha? vad ska jag skriva mer? har uppdaterat lite redan idag, ska greja lite imorgon, för jag jobbar inte:/ men jag ska sy istället men jag ska även till natt på morgonen, sen till kinds järn..

jaja nu ska jag till ninisarna:D

Kommentarer
tarja säger:

Du får väl börja skriva om bondmodet hihi

2010-08-31 | 21:13:27
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback