when we say godbye...

död är jobbigt, och fram till döden inträffar ännu jobbigare. Jag ska föröka skriva här även i dessa dystra tider, jag tittar fram ut under sorgen ibland för ur det sorgliga reser sig även positiva och bra saker. men att bara ge embla mat är som att stick kniven i hjärtat på mig och vrida om. Och man undrar vad som gick fel? hur kan du se så lycklig och glad ut fast du har så ont.

du och jag föralltid embla, men framtiden kommer jag tuvärr få gå ensam utan dig....... fasiken va orättvist...

uscha, igentligen borde jag skriva nått roligt som hänt men jag vet inte om det är dax att skriva nått än, har iallafall pratat med IF idag och så ska jag bara få ett papper, hade embla inte avskytt butta skulle hon få det av mig för att slippa lida, men jag vill inte tvinga i henne nått hon inte vill just nu. som sagt jag undviker faktiskt häst hagen och jag känner mig så fruktasvärt sorgesn när jag ser henne, och för alla er som såg embla vet ju hur fin coh bäst hon var...... Hon är min drömhäst, precis så jag vill att en häst ska vara....

nej nu ska jag städa för att få tankarna på annat.......

Kommentarer
tarja säger:

Gumman. Jag finns här om du tjöta av dig. Det har inte varit något bra år än så länge,,, Tänker på dig

2010-04-20 | 20:20:33
Nathalie säger:

Fasen vad hemskt. Är ledsen för din skull... Puss

2010-04-20 | 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback