vardagliga saker....

jaha, idag fick jag ta det vääldigt lugnt hem, dels var jag trött och dels så var de asa mycket trafik. var vid coop och kollade dusch kabin och sedan så köpte jag flyttkartonger på ö o b.. hursom så har dom vägarbeten överallt!! suck

men men, folk blir så arga när det är lite stopp i trafiken och visst man VILL hem, men varför stressa? det är ju liksom inte nån som ska föda(kanske) hursom fann jag det ganska roande att se människor sitta och vifta med armarna och febrilt titta om vartannat för att kasnke se en lucka? hehe hade det hjälpt att vifta med armarna så hade jag gjort det med, tro mig....

hursom har det vart mycket på jobbet så mycket att jag nästan flummade ihop på slutet..... fnissade hela tiden och fånigheter,,,

och jag löste min och nathalies gåta, eller nja jag och jag men lite hjälp av jonas. MEN så gött att liksom ha löst det ilands problemet... jag har stört mig på det såååå länge!

Crack the laugh!

jaha nu ska jag diska och lyssna på musik, hoppas jag finner ork bara!

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja det var bra gjort - behöver man inte fundera över det längre! Fast fasen vad fel vi hade i våra teorier om hur det var :-)

2010-04-29 | 21:25:58
tarja säger:

Kul med stopp i trafiken .... eller inte.

2010-04-30 | 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback