tiden.....?

ja den tar verkligen fart när man jobbar, just nu sitter jag ned för första gången idag och det känns,,,,,, riktigt bra!! ska snart sova, och det kan jag göra med gott samvete, tog crossen på en tur och sedan även fyrhjulingen. sedan fick jag ut embla och tränade henne lite. det ända som gnager lite i mitt samvete är bebsilakanen;P men dom är på G... så snart så. ska verkligen göra ett ryck till helgen och imorgon antagligen....
det är ju bara att sy, men som sagt idag har jag gjort annat.

jaha, annars har det vart lugnt, ska inte jobba på dagis på fredag utan valde 8 timmar på nilörn istället....
och det är vad jag tjänar mest pengar på så, bäst för mig helt enkelt, dessutom är gubbarna för goa på det stället:P

Alice är en lycklig mamma till 6 ungar, alla lever och frodas än så länge och jag hoppas på samma tur i fortsättningen... detta året kan det väll gå bra för mig??

Kommentarer
tarja säger:

Det är ingen brådska med lakanen. Vi har några som vi kan använda. Håller tummarna för dig att det ska bli ditt år i år.

2010-04-08 | 08:45:02
Klara säger:

Söt kanin! Hoppas att alla ungarna klarar sig och att det blir ditt år i år Kram<3

2010-04-08 | 21:37:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback