tiden och pengarna.....

tiden räcker ju till men vart tar pengarna vägen? hur ska jag kunna spara nått när jag inte har några pengar va?? suck.....

jaja jag hoppas på mer jobb och MER pengar nu till den 25, hade vart såå skönt om man kunnat få in lite över tio igen för då kan ja spara och ha pengar över. dock är den en del jag behöver nu när pengarna kommer
-sommarskor,
- gåskor
-finskor..

mina är så utslita och jag behöver väll åka till dinsko eller va det heter, ta tre betala för två. men VI vet ju hur det blir när man letar skor, (borta) hmm men jag hoppas jag hittar ett par jobb/gåskor iallafall, dom behöver ju inte vara de snyggaste bara dom e sköna...

jaja, nu ska jag ut i det fina vädret tänkte jag, ska se om simson vill följa med mig ut på en tur i sulkyn?? eller om jag tar ut embla... hmm Har bokat tid till henne på återbesök på måndag och det känns inte bra, har inte vart på bra humör alls idag, hemskt! jag vet inte hur jag hoppas att det ska gå, en del av mig hoppas att dom dömmer ut hgenne, för hon HAR ryggproblem och jag ska kunna rida henne. MEN jag önskar ochså att dom säger att allting är bra och det är bara att sätta igång! men den där andra önskningen finns väll inte, jag vill inte mer....

allting jävlas med mig,

Kommentarer
tarja säger:

Skopunkten har bara skitskor. Åk till Visko istället. Lyssna på den som ALLTID behöver nya skor hahaha

Jag ska hålla tummarna för dig och Embla på Måndag... om inte jag är upptagen med att krysta ut en liten unge då vill säga. Då kommer jag vara lite ego och bara tänka på mig själv :P

2010-04-12 | 18:11:25
Klara säger:

Man kan ju inte vara på topp jämt! Men jag tänker hålla tummarna för dig och embla iallafall<3 Sen får vi se hur det går men vi får hoppas att det går bra<3

2010-04-13 | 12:01:21
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback