sovmorgon, imorgon.....

det ska bli ganska skönt, ska ju säga att det inte känns att jag var "ledig" i måndags, sov inte längre eller nått och dessutom sovit såå jädra dåligt. känner mig inte på bra humör alls och även om jag förösker så blir de inge lyckat, man liksom faller tillbaka i de där tråkiga banorna...... just nu försöker jag tänka på annat och eftersom det är ganska stora saker på gång finns det annat att tänka på, men just nu så överröstar embla det mest, jar fyllt i alla papper idag och det var inte lite, gisses! och jag får en aning om att det kommer krångla, jag är nästan säker på det! eftersom jag inte anmälde"skadan" direkt.... så med min tur så är det liksom kört att få ut livförsäkringen ochså. men men.......

får väll ringa dom på tisdag och höra, jag är ju ändå lite spänd inför allt, men det som spelar roll just nu är att jag måste få avliva henne så hon slipper lida......
så det blir ju lite kvar innan hon är borta, just nu skrotar hon i hagen....och har ont.

jaha, lusten försvan att skriva där, men jag ska ta nya tag imorgon tänkte jag, det är ju fredag och kasnke får jag avslöja lite grand då......

nu är det bara jag och mig och Nova.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback