ska till mamma nu...

det är ju fint väder så jag ska vara lite aktiv ute idag, ska börja hos kaninerna som behöver lite fint i burarna, sedan ska jag faktiskt hem igen och lunta lite och elda lite grenar och skit som landat i gräset(mossan) jaja, så ser min dag ut hittils.

erik och jag har ibland väldigt delade åsikter, men han vet ju bäst för jag vet tydligen inget.. hehe men som sagt det finns dom där stunderna när man får dra in luft och säga" VAD var det jag sa??" ibland får man dock bita sig i tungar för han kan vara sur med.. hehe men man kan ju säga det för sig själv.

jaha? så vad ska jag med skriva, datorna och tvn krånglade igår så nu står jag upp coh skriver pga att dom på telia sa att jag hade för lång telefon kabel.... så nu har jag krånglat och bytt plats på datorn, dragit kablar så det ser ut som f.a.n... och gissa vad??? telefonen sprakar, internet segar fortfarande. DOCK fungerar tvn igen.. så nått positivt var det med de...

så nu förökte jag felanmäla IGEN, och dom hade såklart INTE öppet...
hmm, vad krångel det ska vara igentligen, ja menar hur svårt kan det vara?? jag kan knappt längta tills jag........ ja som sagt snart får ni nyheterna för de nya... hehe

soo loong.......

Kommentarer
Nathalie säger:

Låter mysigt med luntning. Själv skall jag cykla hela vägen hem till mammsen...väldigt ambitiöst av mig tycker jag.

Nästa gång du ringer så vägra lägg på tills de lovar att göra något - tjata är svaret :-)

2010-04-24 | 10:55:42
tarja säger:

Det är konstigt det där med gybbarna... de får säga VAD var det jag sa men annan får inte säga det hahaha Så fungerar det här hemma iaf. :)

2010-04-25 | 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback