påskavslutning!

ja påskafton, och dess årliga skräp eldande:P jag gillar påskaftonen! man umgås med familjen och nära och kära och man har roligt! lika bra som julafton fast julafton toppar för man får paket då med... hehe
fast påsken har dess godis och choklad kaniner:P

hursom så kom jag tvåa igår på den nu traditionella fyrverkeritävlingen:D jag van förra året men denna gången fick jag lämna plats åt pappa, det var storslaget! och det är ganska lustigt vad pengar man blåser rakt upp i luften igentligen! huhu

jaja, provkörde crossen igår, det var ganska härligt men jag vet inte riktigt om jag föredrar den eller fyrhjulingen, man har ju liksom mer kontroll på fyrhjulingen, och ja det är gasnka svårt att köra cross, men men jag kanske lär mig! den är lite läskig!

IDAG har Alice fått bebisar, hon är förstföderska och jag ska säga att det är lite osäkert hur det kommer gå för boet är inte det bästa jag sett, men men bilder kommer!

jaha, jag får väll runda av påskhelgen imorgon då jag ska till morfar(eriks) och äta lite räkor om jag inte har fel, gott brukar de vara iallafall!!


långFredagen, det var en härlig långtur på simson! Carina, lisa,lottie jessica och två tjejer till en Anneli och nån mer... så dålig ¨på namn! skit kul!! och ett måste igen.



och jag får ju säga att det är tur att snön börjar försvinna för vilket väder vi haft haft denna påsken! helt underbart! snön var inte fel heller för jag är en snövinter människa! men som sagt våren måste komma och mina snödroppar kikar fram nu och jag börjar bli sugen på att plocka fram krattan och lunta lite!

Det är min brevlåda på bilden för er som undrar:P XD Ett snö minne som jag alltid kommer kommaihåg!


så som avslutning får jag väll säga att TACK för denna vintern och VÄLKOMMEN våren!!

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja verkligen välkommen!

Haha diggar dina bilder på brevlådan och ingången till huset :-P

2010-04-04 | 19:36:21
Klara säger:

Gud va mysig uteritten måste ha varit!!! Hoppas du har haft en bra påskhelg Kram! Ps Kan du hjälpa mig med en ny bloggdesign? Det skullle vara jättesnällt!

2010-04-05 | 09:21:04
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback