påsk o sånt!!

mmm fjädrar...... hehe

hursom så hade jag en trevlig middag här igår med en liten tjuvstart på påskmaten:P och gott blev de...
idag ska jag till mina föräldrar, det ska bli trevligt med lite mer mat osså, ska se om man kanske kan träna hästen lite med, men men

nätet på mobilen krånglar så jag kan inte skicka eller ta emot mms, fruktansvärt irriterande, visste inte att jag använde den tjänsten så mycket som jag gjorde men jag antar att jag faktiskt gör de...
suck

påskafton, alice går 31 dagar i dag coh bebisarna kommer vilken dag som hellst, sååå roligt!!

Kommentarer
tarja säger:

Råd från Mattias: Kolla din operatörs hemsida och skicka efter nya inställningar till din mobil. Så ska du nog kunna ta mot och skicka mms.

2010-04-03 | 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback