onsdag??!!

gisses vad tiden går när de finns att göra, det tar liksom aldrig slut. tänkte bara skriva ett par rader.. idag ska jag på bio med nathalie och det ska bli lika mysigt som förra veckan:P hursom har jag en otrolig ryggspärr. känns som nackspärr fast den sitter i ryggen. hmm men jag klarar mig, igentligen skulle jag smörjt in mig men jag struntar i det, de där med zoon är nog bluff ändå. hehe

jaha, emblas deadline är om tre veckor gott folk, tänk att det ska ta en sån tid va? hursom så hör dom av sig sa dom, antagligen är jag shöötig.. men jag tycker ändå dom kan liksom ta de ärenden som är viktiga först, tänk om hästen är väldigt dålig. jaja

ska åka till jobbet snart, ska ned till knalleland på lunchen och köpa sulor till jobbar skorna och så ska jag se om jag hittar några skor. hatar att handla skor för jag hittar aldrig några när jag väl letar....

Kommentarer
tarja säger:

Knepet att handla skor är att inte leta efter någon speciell sort. Låtsas som om du inte letar efter skor :) Funkar jämt!

2010-04-30 | 08:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback