ny favvolåt!



ja vet inte varför men den är såå jädra bra, har ytterligare en låt som förföljer mig. Dom tilltalar mig på nått konstigt sätt...


så nu vet nu vad jag lyssnar på, hursom ska jag upp och sy nu. jag behöver tänka lite känns de som men ändå vill jag inte det. Embla och jag åker till vett imorgon... ushca..

annars var lördagen lugn, var i göteborg nästan hela dagen och vi hälsade på hos moa och viktor. eriks föräldrar klas och maria var med ochså, så avslutade vid en god middag med god fika med en underbar BLÅSIG promenad utmed hamnen. Där Skeppet göteborg ligger. (ostindien fararen) mäktigt skepp och en mycket rolig och intressant historia bakom allt. Vilket äventyr att åka med det i nästan tre år. hehe

husom så ska jag upp och sy nu, för att sedan åka till svenljunga och lämna de jag sytt till tarja. Och dessutom handla en del till mammas tårta...
jag har ochså kommit på att jag önskar mig väldigt mycket i födelsedagspresent, saker som jag dock nu glömt bort, eller kanske inte vill säga. men hursom så skulle jag gärna vilja gå på en tårtkurs, där man lär sig olika dekorationssätt... jag är ju bara självlärd och jag tänker att det säkert finns hundra saker som jag kan lära mig, jag är speciellt intresserad av sprits effekter. att kunna göra rosor.. dom är såå duktiga!

jaja, sy var det ja, men vi hörs sen så kommer dte kort på tårtan med...

Kommentarer
tarja säger:

Hör av dig när du är på g bara ;)

2010-04-18 | 13:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback