måndagen fast de blir ju nästan som söndag

helgen har gått lite väl fort va?? hursom så får vi se hur veckan ser ut för jag ska ju sy lite till tarja:) och philippa... idag hinner jag nog kanske börja, ska iallafall mäta och klippa lite sen så får jag börja sy när jag hinner. ska ju på bjudning hos morfar mario idag:P

april ja, var det nån som gick på några skämt, det ända jag vet är att dom föröskte... :P iallafall i radio och tv.. men som sagt dom föröskte. Det klockrena var ju den nya attraktionen på borås djurpark. De afrikanska maskarna.. som luktade så skarpt.. heheheh

annandag påsk har det ju blivit och denna högtid går på refrängen. dagen började bra iallafall även om man tvingade upp sig själv halv 9. Alice bebisar levde varenda en idag och mycket piggare. men som sagt än ska man inte säga hej. för det är många dagar kvar innan man kan pusta ut, typ fem veckor:P

men som sagt bilder kommer, hon är en duktig mamma än så länge och jag diggar hennes stil, hon är så fruktasvärt cool och lugn, en väldigt duktig mamma än så länge.

uscha disken väntar och jag tror jag vill hoppa den!!

Kommentarer
Klara säger:

Vem är denna Alice?

2010-04-06 | 13:49:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback