en sån där dag ni vet....

som en vacker dag blir just en sån där dag som man liksom önskat sig så länge, för just den dagen så händer de..

ingen aning om vad min poetiska sida kom ifrån men jag antar att ni inte fattar nått och inte jag heller för den delen..

jaha igår klev jag in på frisörsalongen och klev ut med lugg!! antagligen så märktes de inte så mycket för jag träffade tarja idag coh hon sa inget:/ haha nää men jag var en fegis med så de e inte så kontigt! hursom så vill jag ge tummen upp för emelie på kickis, det blir inte sista gången jag går till henne, hon var super duktig!

jaha, jobbat och jobbat och skönt e de, jag längtar vare månad till just den 27 för då vet jag hur rik (eller fattig) som jag kommer bli efter räkningarna!

hmm vardagen suger, och den får faktiskt tummen ned... man äter, jobbar, äter jobbar och sover!! huhu fasiken konstigt att man fastnar så fort och liksom bara låter sig anpassas, och att vane människan kommer fram, de där att man ställer skorna på samma ställe, och har samma skåp på jobbet, och att man alltid åker hemifrån kvart över 6, fasiken lite spänning i livet nån gång, kasta skorna kör 20 i sju för det kan ju gå och ta skåpet så nära inpå den ända människan som har skåp i samma omklädningsrum;P haha hmm

påsken är snart här och det är ju skärtorsdagen idag, gisses vad tiden går, det är sjukt! ska ringa skara snart coh boka tid för ytterligare ett besök, hoppas på goda nyheter och mindre magsjuka, det får verkligen vara slut på min sjukkarriär nu! helt ärligt...... sluta nu!

nää nu ska jag städa lite innan jag åker till hästarna och se om björn har fått bebisar!!

Kommentarer
tarja säger:

Jag såg men glömde kommentera,,, FÖRLÅT!!! Du var snygg att du tog andan ur mig ;)

2010-04-01 | 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback