dödstrött......

ja ännu en dag i husaby, fast idag var vi hemma nått så där i tid.......
hursom så är jag fruktavärt trött efter en ganska sömnlös natt och sedan en lång och jobbig dag, känner mig väldigt kluven inför allt. och fruktasvärt ledsen förståss......

embla blev utdömd, det var ingen förändring på nått av de ryggproblem hon har och eftersom hon är så ung och redan har sådanna problem så kunde vetrinären inget mer göra.... och jag har ju sagt länge att jag hoppats på detta för jag vet att hon har ont.... men fan va det känns tungt!

min älskade häst
 



min och emblas första ridtur....

strax innan hon blev dålig....


emblas annons i tidningen, min fina tös...

min och Emblas första tävling, och sista........



Kommentarer
Nathalie säger:

I'm sorry babe.

2010-04-19 | 16:14:42
tarja säger:

Gumman... tänker på dig...

2010-04-19 | 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback