de där med torsdagar...

vilken dah är igentligen segast på veckan, denna veckan har jag minnsan inte märkt nån skillnad och det känns i kroppen, det är såå mycket att göra på jobbet och även om man föröker lugna sig så stressar man upp sig lika fort, hmm får jag betalt för att stressa?? hehe

hursom så har min kropp krånglat lite denna vecka, benen har svullnat på mig?? hursom mår jag bra och erik är som vanligt orolig! men jag kör med samma motto som han och det är "det går över med tiden" så jag kör på det för nån doktor vill jag inte till... jag ligger med benen lite högre på nätterna och på morgonen är dom "smala" igen;P

såå vad annars, grillade idag, erik skötte grillen och jag salladen. lustigt det där med att karlarna sköter grillen gämt, eller här iallafall. och erik lyckades sååå bra och min sallad vad god med, men det är ju inte så svårt att misslyckas med den hahah

jaha? solen har lyst hela veckan och det har vart ett UNDERBART väder och jag tackar och bugar för vädergudarna! men varför helgen? regn??? hmm men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder så det blir att plocka fram regnkläderna. Hur längesedan var det man var ute i regn och blev riktigt blöt? ni vet som man va när man var liten. Vi barn i starred sprang alltid i vatten pölarna, dock inte på våren för det var ju lite kallt.  MEN varför är vi såå rädda för regna, alla bara usha och springer in under skydd! skit i det för helvete, alla blir vi blöta nån gång. jag tänker minsan inte avskräckas och göra ALLA:) de saker jag tänkt göra i regnet, men bli det snö går jag inte upp. Finns det nån mer deprimerande än att vakna upp och se att det är vitt ute? det är okey under vinterna men jag har ju välkomnat våren som ni kommer ihåg. jag har ju förbövelen snödroppar och krokusar i trädgården.. så snälla snön håll dig borta till typ november,sen kan du stanna till februari mars...

hmm, mamma fyller år på söndag, jag skrev nog lördag någonstann men det var FEL. såå sattsa på söndag gott folk! då kommer mitt ,ästervärk färdigställas, dock är jag ngt kluven på vilken tårta jag ska ta, om jag ska ta en draktårta fast med en svart drake eller om jag ska köra med en blomstertårta, vad tycker du? hade jag fått betsämma skulle jag gjort båda men som sagt.... pengarn!!!

och jag kommer även sitta barnvakt på lördagen på kvällen och på förmiddagen blir det en tur till Göteborg och hälsa på moa... det ska bli roligt att hälsa på henne och hennes hamster.. och såklart viktor:D hon har ju flyttat för andra gången nu så man får väll ta tag i kragen och åka dit.. hihi

så nu blev de lite uppdatering....

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh grillpremiär! Låter ju inte helt dumt!

Javisst är det irriterande att det skall bli sämre till helgen - så jäkla typiskt.



Jaså barnvakt - då blir det ingen bio då... En annan gång.

Kram

2010-04-15 | 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback