de där med söndagar...

söndag är en slödag, enligt min kropp iallafall, dock ska jag se till att röra lite på fläsket iallafall. ska ta simosn på en tur, får se om de blir med sulky eller om det blir en barbacka tur. det är ju liksom lite slitsamt att slänga på han selen men det är väldigt skönt när den är på och man kan spänna för sulkyn.

hursom så sov jag länge idag, eller nja, halv tio men jag låg till tio och det mina damer och herrar hör till ovanligheterna, men jag känner mig skönt utvilad även om jag är trött. men som sagt, SÖNDAG!

Jaha så snart en ny arbetvecka med nya stressiga dagar och övertid. För alla er som har hört om vulkan askan och hur den påvärkat flygen så ska ni veta att vi på jobbet varit minst lika påvärkade. Vi tar nämligen emot etticketer som vi levererar in på vårat laget på jobbet, och kommer det inga etticketer så kan vi inte skicka några om ni förstår, och då hamnar dom "ordrarna" på hög och ligger liksom och jäser tills det kommer etticketer. DÅ får vi dom "jästa" ordrarna pluss dom vi brukar plocka varje dag. hmm jag har lust att sjukskriva mig... hehe nää...
men imorgon så ska flygen ha släppt och vi väntar in alla dessa etticketer, så imorgon vid lunch kommer lastbilen... och jag lär gå övertid hela veckan om jag vill, för när dessa ettikcetr kommer så är dom extra brådis och då skjuts liksom dagens undan lite för att dom brådisarna ska hinnas med, och då hamnar ju måndags ordrarna på tisdagen, och då ska både måndag pluss tisdag pluss brådisarna plockas, huhu mycket mycket gott folk!

men det är tur jag jobbar med sånna goa gubbar!

Hur reagerade islänningarna när vulkanen fick utbrott??
- dom blev över..askade....... hehe

Kommentarer
tarja säger:

Men du kommer känna dig så lycklig när lönen ramlar in på ditt konto sen med alla dina övertidstimmar :)

2010-04-25 | 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback