dagen går mot kvällen..

huvudvärk men jag tog en tårt bit mot det, hoppas de hjälper. ska upp och sy en liten stund nu tänkte jag, så man kommer igång. ska bara skriva av mig lite....

På måndag är det 5 månadersedan min farfar gick bort, jag har besökt graven väldigt ofta och varje gång retar jag mig på att dom är så sega med att få upp gravstenen? hur lång tid ska det få ta? som sagt var där idag och gick och funderade på om den nya stenen kommit MEN NEJ?!! och inte nog med det så har dom plockat bort den gamla nu..... ja menar när man ställer dit den nya så tar man väll bort den gamla? nu är farfar och farmors grav utan sten helt och hållet???? sånt gör mig förbannad, kan dom inte sköta det lite snyggare?  hur länge sak graven behöva stå utan sten? hmm ja det retar mig, dom visar ingen dirket respekt över huvudtaget..

jaha, upp och sy var de ja!

Kommentarer
Klaris!! säger:

Hm ja vet inte hästar?! Jag kan skika lite på hästar och om jag hittar nån fin bild så kan jag skicka den i ett mejl till dig!! Kram och tack!

2010-04-07 | 08:15:29
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
tarja säger:

Ja du, det där med stenar till graven tar sin lilla tid... kommer inte ihåg hur länge vi väntade på pappas men till slut kom den och då blev man nöjd!

2010-04-07 | 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback