and this world is lost in fire...

jaha, bion igår var helt ok, som vanligt med nathalie:P

I Love You Philip Morris

I Love You Philip Morris Pictures, Images and Photos
Helt ok film, hade sina tröga moment men som sagt väldigt underhållande och annolunda, man ser inte så mycket bögfilmer nu för tiden.. och det var en hel del scener som var ganska... hmm hur ska jag säga? vågade?? jaja men man fick sig ett gott skratt. Dock förstörde allting lite av fyra idioter till höger om oss som satt och pratade som idioter hela filmen, dom satt även och grejade med mobilerna. suck Två gånger blev dom tillsagda men fattade tydligen inte... damn retards..

hade jag suttit längre ut på kanten hade jag gått och sagt till personalen för det där med hänsyn visste dom tydligen ingenting om..

jaga jobbet kör igång kl 11.30 idag och det ska väll på ett sätt bli skönt att det kör igång igen. Får se hur veckan ser ut, har en lite förhoppning att jag ska vara ledig imorgon, så jag kan börja sy på tarjas bebis saker:P men som sgat vi får se.
annars får jag ta det lite senare, det har ju gått innan med.

så jag får säga bye så länge och äv blir det en smärre uppdatering ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback