allt eller inget.....

hej hå, äntligen fredag! visst är det en härlig känsla med fredag(när man jobbar) alltså denna veckan har varit fantastiskt jobbig:D hehe men som sagt det är såå skönt att förtjäna sin fredag eller hur?
jag har LÄTT förtjänat min....

hursom ska jag nu ta och ev börja förbereda för lite fredagsmys med grillat och sallad, och med vitlöks potatisklyftor och vitlöksbaguetter. INGEN förkylning här inte. Och som sagt jag ska se om jag kan lösa några skratt till:X

har fortfarande nackspärr som nu sitter i axlarna med... huhu stackars mig.
Har fått ett superroligt uppdrag med som jag ska ägna mig åt imorgon,ska bli så roligt att få fria händer och jag har liksom haft det i åtanke hela dagen och jag tror jag har lisat ut hur jag ska göra... tänk vad man kan göra med fina tyger!!! roligt ska de bli!!

jaha, imorgon ska jag sova länge, eller nja längre än på veckorna, man har ju nästan nu redan ångest över att helgen är för kort... ska rida på söndag för då ska de bli bra väder,ska även ev fika med nattis darling!

hursom så ska jag softa lite nu, erik är i garaget och det betyder visst enligt lennart på jobbet att jag är en lycklig kvinna... hehe KLART!! men jag hade vart en lycklig kvinna med erik hemma med.... kan knappt bärga mig....


Kommentarer
Klara säger:

Menar du min klänning? Det ska bli så kul! Har köpt skor som passar rätt bra till oxå så nu jävlar, här kommer JAG!

2011-02-19 | 14:42:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback