someday, life will be more fun!

jaha, så sitter jag här, solen LYSER och det är varmt och skönt ute, ska äta frukost nu sedan ska jag nog hem och sadla pollen, se om hon har mindre ont i fötterna nu, suck

annars är planeran få för dagen? funderade på att åka och sola men jag vet inte? hur fungerar det i sexdrega? har bara solat i svenljunga! och eftersom erik grejar med min bil idag(otroligt, men äntligen) såå har jag bara landrovern, och nej det är ingen stadsbil, även om man inte kan kalla svenljunga stad, haha ska se om mamma ska ut sen issåfall kan jag smita in då, det tar inte så lång tid. gott är det;)

jaha, skulle diskat men vädret förbjuder mig så jag tar det senare, men ja see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback