såg ett inlägg....

och jag funderar ochså på det här att vara vuxen, jag menar bara för man passerar 20+ så betyder det väll inte att man ska bli allvarlig och bara tänka på allvarliga saker??? jag menar, jag ser mig själv som en ganska barnslig person? men igentligen??? jag är ju som jag e.. är jag inte vuxen då? jag tycker om att måla och rita, klistra och klippa, och jag spelar TV spel?? ahha men jag är ju vuxen? hur är man när man är vuxen??

Den som lever med planer för framtiden håller sig ung

kommer jag rankas som en i hundra höjdare när jag fyller 60??

hihi
jaha, snart ska jag till blåstjärna igen med, zack, jag hoppas på bättring nu. börjar bli väldigt trött på att åka fram och tillbaka med honom....

Kommentarer
Nathalie säger:

Tror nog man ar vuxen nar man borjar bry sig om andra. Nar man ar ung sa cirkulerar varlden runt sig sjalv pa ett eller annat satt. Sedan utvidgas bubblan... Eller kanske inte - vad vet jag :-) Allt det dar du beskriver ar ju hobbies - det har ju inte sa mycket att gora med hur du ar som person.

Anyways, var bara en tanke...

Puss

2009-09-30 | 07:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback