så var snart söndagen till ända?

PAPPA bilder kommer, men inte just nu för jag väntar samtal på telen...

vart på dop sedan kl 11, maries och Fredriks lille son Alfred fick sitt namn, han tog det med ro;) inte ett knyst, själva gudtjänsten ger jag inte så mycket för men själva dopet är en fin cermoni som jag tycker om.
sedan var det dop fika på hotellet och det var väldigt roligt att träffa alla släktingar, se hur vissa växer och bara prata ikapp sig med alla,
Alla var där ochså, det händer inte ofta och jag var glad för maries skull att alla kunde komma(släktingar) hehe
erik valde att vara hemma för han har vart hängig(jag vet vad ni tänker...IGEN???) men jo han är dålig igen, men jag ska sluta shata på honom, vill han inte till sjukan så får han lida, dock gör han det inte i det tysta utan han låter mig veta det hundra gånger, vilket gör att jag nu överväger att dömma ut han och avliva honom, hahahah
 nää det är väll synd om honom, men man blir såå trött på han ofta...

jaha, snart kommer det kaninköpare och jag hoppas dom hittar nått som passar, dom är ju super söta nu så det är bara att köpa på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback