Now would you mind if I bared my soul

Dikt till min syster jeanette, jag hoppas du förstår....




Du finner dig själv där du aldrig trodde att du skulle hamna,
Du vandrar runt i cirklar och undrar vem du är....
Men jag är här för dig....
Vad vet du igentligen för så mycket har ändrats,
du faller och reser dig men inget är sig likt...
Men jag är här för dig...
Hur kan jag förklara för dig när du inte vet vad du ska svara,
hur ska jag förklara för dig när du inte vill lyssna.....

Just nu är du som ett löv på en gren,
ingen vet din väg och ingen vet vart du landar...
Men ge aldrig upp, släpp aldrig taget
Jag finns här för dig....

Jag älskar dig.....





love my sister Pictures, Images and Photos


Kommentarer
Marie säger:

Vilken fin dikt!

2009-10-01 | 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback