myy goood!

jaha, så sitter jag hemma igen, har kollat genom mailen, sedan har jag kikat facebook och nu sitter jag här igen, allatså ibland undrar jag om jag inte ska blogga när det liksom händer nått, men jag får helt enkelt köra och hoppas på att även mina morgon äventyr är trevliga,)

har dock inte hänt så mycket mer än att jag har vart hos kaninerna;) Björn(bubblan) har ätit hål i väggen på sin bur, den gränsar till sagas bur såå jippie, snart har jag väll två kaniner i en bur, pappa sa att jag skulle kleta på nått dom inte tyckte om? jo just det, jag har ju för fasiken smörjt hela buren med kallasfalt,

pappa- då fattas det kanske nått i fodret?
jag- dom får kraft, hö, äppte, och vatten
pappa- då kanske det fattas nått i huvudet på henne?
jag- absolut mer troligt! 

hursom får jag sätta över en träbit där suck, hursom så är det ändå lite reperationer på allting, ska lägga i ny botten på ytterburarna, och slå på en ny ram. jag tror det är lämpligt, för att bygga helt nya blir nog lite för dyrt.

sedan gick jag genom hästarna, pappa tyckte det lät som emblas skor var lösa, men nej hon snubblar bara på fötterna hela tiden;) hehe dom satt inte löst iallafall, inte vad jag hörde eller såg.
ska börja rida henne försiktigt nu nästa vecka, sedan så blir det ju ingen tävling för min del, eller träning;( men det är ju så ibland. kanske fungerar dressyren ändå? men ajg måste ändå vänta. suck

jag som skulle börja med henne nu, men bara hon blir bra så struntare jag i allt omkring frö tillfället;)

jaha, min morgon med lite extra tankar;)

pusss


Kommentarer
tarja säger:

Nej, jag vet inte vad ditt nästa projekt är... starta en internet butik där du säljer dina kreationer och tavlor?

2009-09-06 | 12:44:17
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Satt upp en bild pa en rav - det borde val funka!? ;-)

Jag menar - kaniner ar ju inte alltfor smarta...de tanker val bara pa sex och mat...sa de kanske ar smarta trots allt. Jag menar - vi ar ju fodda i kaninens ar och titta bara pa oss :-P

2009-09-08 | 06:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback