look a like;) Anders Hedlund VS Edward Cullen.......

haha nu ska ni få se,)

Anders i nya jackan, han är såå coool i den;) hahaha lol


Edward Cullen Pictures, Images and Photos
hittade inga klockrena edward bilder men Wtf;) man kan väll se likheterna;)
längtar btw till new moon som har bio premiär den 20 november....

hej hopp iallafall, idag  eller rättare sagt snart ska jag till mamma och puttsa sadeln jag fick av lottie, och sedan ska jag vara barnvakt åt philippa vid halv tre men jag hämtar kanske henne ngt tidigare...
sedan ska vi fika hos debbsan, så jag ska handla på mig liet gott fiak bröd...

jaha det är väll det hitils, pussss

Kommentarer
Anonym säger:

Jösses! Vad lik Anders är Kjell!!! Det är ju helt otroligt!!!

2009-09-15 | 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback