livet värt att leva!

haha absolut!

idag blir det nog the hangover, för vädret är kass och jag har inget planerat, borde kanske handla men det är inge brottom med det, måste ändå snåla med pengarna.

hursom ska jag sy lite,bilder på klänningen kommer på söndag;) för då förhoppnongsvis kommer den vra färdig! klart den är det, har bara fållning kvar och jag köpte lite mer kant band igår....

humm inatt har det blåst coh regnat som fan, alltså det vräkte ned och det kändess om om huset skulle väkta av blåsten, det blåser nu med och molnen hänger tunga. tur det inte åskade.


Löven börjar fara i luften nu, hösten nalkas....

Kommentarer
tarja säger:

jag håller ju på att förneka hösten...

2009-09-04 | 10:31:23
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback