lite uppdatering, söndag och så.....

jaha idag sitter man här igen, måndag (nya krafter och allt det där) hursom så har jag dock lite att göra idag, städning dock, men älltid nått.... har dock ingen större lust till det men jag antar att jag överlever....

igår var jag på dop;)det var kuligt alla alla kunde vara där(släktingarna) för det tycker jag att alfred är värd, dock fattades farfar men det kan man ju förstå.
men det var lite små långtråkgt i kyrkan då det var en gudtjänst ochså, men vi överlevde. haha fikat på hotellet sedan var ju väldigt bra, god mat och tårta, fin musik av Kusinen Klara och dessutom gitarr av Faster,
Alfred Var väldigt nöjd för det mesta och det var ju roligt det, inget skrik under kyrkan och han värkar vara en glad liten kille.....
Sandra var där, trevligt att se henne igen. Lilla wilma var dock sjuk coh hes så det var synd om henne.
ja det var söndagen förmiddag det, sedan pratade jag lite med lotti, Emblas sadel passar inte, för hon har börjat få ont i ryggen av den, så jag har fått köpa en av lotti som jag tror kommer ligga kanon på henne. Det är en mellan sadel, en mellan min jag har nu och den nya jag ska köpa.
Som tur var så är den brun;) hehe
ska hem och smörja den idag, men solen ska gå upp lite mer så det är varmt och skönt. ska lägga ut min gamla sadel på annons, (knappt använd, helt ny) men men, det är ju så, oturen ska vara framme när allting annat krånglar;)

men vi får väll se vad jag får för den;)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback