kvällen;=)

så vart det kvällen, och jag säger som jag brukar(VAR är fredagskänslan??) blir inte mycket av den när man inte jobbar...suck

jaha har vart hos mamma, NEJ det blev inget gitarr för pappa hittade ingen i den prisklass jag kunde ge, så no Guitarr for mee, huhu
men antagligen hittar jag en snart, men hade liksom räknat med att få plinga lite på den idag, suck
men det finn fullt med gitarrer;)

jaha, björn och Camilla var här nu en sväng, fikade lite av det jag bakade innan, känner mig liksom huslig för jag brukar ha lite nybakat när björn kommer hit... hehe
hursom så åkte erik med dom till garaget, han skulle hjälpa honom skruva på nått där...
 så god natt så länge,
 Good Night Pictures, Images and Photos


Kommentarer
tarja säger:

Night night på dig med. Fin bild!

2009-09-11 | 22:19:14
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback