kikat på SNYGG Anders.....

han måste väll vara lik mig? haha nää har vart och gett mitt stöd till Anders på fotbollen idag, dte är inte så ofta jag går på hans matcher och han värkade knappats gladare att ha mig där.. haha
Sexdrega ÄGDE första halvlek iallafall, men så försvann anders ut coh vad hände? ja jo det blev lika men dom tappade väldigt mycket, synd en dom förlorade inte även fast Sexdrega(lockryd) igentligen nog inte känner sig gätte glada med tanke på att dom ledde med 4-0, hrmm men det kvittar ju nu, må bäste man vinna brukar man säga så det säger väll en del..... hursom så var dommaren Retarded! så de så....

jaha, erik är o jagar så jag ska väll sätta mig coh kika på film, har ett par i lager så det är bara att sätta igång antar jag,  imorgon är det seriehoppning så det blir fullt ös, hrmm puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback