jobbat som en blåå

och vad fick jag för det, en dag mindre jobb, (noterar i hjärnan regel nr 1= är det en extra dag du kan jobba slöa då så du frå mer timmar) en ganska lång regel eller`?? skulle fått tre dagar men istället blir det två bara,s uck men jag är atcksam ändå...

jaaa? frost inatt???? och mina gurkplantor är snor. jo dom blir snoriga när frosten har tagit dom, docks er gurkorna ut att ha klarat sig såå jag ska gå ut och sköra, får ställa in lite värmeljus inatt, hoppas på att dom håller värmen......

jaha, igår lånade jag need for speed underground av anders så jag har en värsting bil och är en jäkel på att köra, haha dock inte bättre än lillebror men jag kommer dit;)
haha, NEJ jag har inget liv, särkilt nu när jag inte jobbar, haha

hmm ja för er som vill hjälpa till på sexdregaryttarnas tävling på söndag!! välkommen ned och hjälp till, vi är VÄLDIGT tacksamma för all hjälp vi akn få, det är många anmälningar och ont om sexdregapersonal;) haha kom igen;O

jaha, ska snart hem till kaninerna, dom små rackarna vill ha mat dom med...



Kommentarer
Anonym säger:

Viosst är jag lycklig för att ha jobb och de två underbara personerna i mitt liv men jag var förberedd på att vara ledig och ha lite sovmorgon. Och så får man veta att man har "vunnit" lotteriet om vem som skulle få hoppa in och jobba på permitteringsdagen... Och just att det lottades fram... :D

2009-09-17 | 19:39:49
Nathalie säger:

Okej har kommit pa den basta iden nagonsin - du och Anders har ju pratat lite lost om att oppna eget och du sade ju att du aldrig sett ett chokladcafe hemma... Ar ju en perfekt ide och jag lovar att jag blir stamkund :-P

2009-09-18 | 05:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback