jo det är en bra ideé

men det ska vara lite som stämmer har vi tänkt på, för det första läget?? alltså det måste vara ett ställe som syns lite, och som alla kommer se när dom går förbi;) men jag har funderat på det, det hade vart sååå coolt....
haha, jag får fundera på det. det hade vart roligt att våga kasta sig ut i den världen som kallas egenföretagare...

idag vaknade ag kl 8, kissnödig?? jag menar det kund eväll väntat? så här sitter jag nu, ska snart till kaninerna... och sedan ska jag väll sitta här lite till, har inte så mycket att göra idag, vilket suger. trodde jag kunde fått låna eriks kort, emn han ville inte det. allt blev sååå krångligt då? jag tror inte han litar på mig.. suck han får väll se om han kan handla allt och se till att skaffa en hundsäng, jag tänker inte BRY mig, för han envisades med att göra det själv. hmm vad ska man ha dom till??

jaja, ska sälja min sadel idag, eller rättare sagt hoppas att jag säljer den. ska se om jag kan få dom pengarna jag vill, för det är en fin sadel. knappt använd förböveln...

jaha,, vi hörs så länge,)

Kommentarer
tarja säger:

Klart du ska satsa på att bli egenföretagare. Vet ingen som passar bättre än du för det!

2009-09-18 | 14:42:11
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Daniel säger:

Att bli egenföretagare skulle passa dig skitbra.

2009-09-19 | 11:38:43
Nathalie säger:

Som sagt - chokladcafe i Boras - jag skulle sakert besoka er varje dag och sta for halva er forsaljning ;-P

2009-09-20 | 04:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback