jaha? Torsdag igen?

ja vart tar veckorna vägen, dels för att jag bara går hemma och dels för att erik vart hemma två dagar denna veckan;) haha men jaja dagarna tar väll slut som tur är. snart är det ju helg;)

vart i borås och bränt pengar, tankat Uchsa!!! det suger att tanka för det känns onödigt...
sedan köpte jag dop present till kusinbarnet Alfred och så ett fia med Hutt spel, ett riktigt så jag slipper rita och ändra. haha ;) vilka är med??

hursom så träffade jag Daniel i stan, gasnka trevligt och vi hade en snabbis i omklädningsrummet;) nää skojja bara:D
hursom så var det trevligt att se han igen, det sker inte allt för ofta. Köpte lite mer tavelramar cohså, ska måla tre tavlor till mamma,) vet på ett hum hur det ska se ut;)

jaha? nu ska jag städa och ev göra mat, eller så tar jag ett knäckebröd, huhu
gott och snabbt.  Erik ska vara kvar på jobbet lite så jag kan faktikst vänta lite med stäningen och roa mig lite först;) ska nog lägga en beställning från slöjddetaljer, men jag vet inte än om jag ska låta bli, det är ju liksom inte riktigt läge men jag behöver en viss färg som jag inte hittade i stan? då är det väll tillåtet?


Kommentarer
Nathalie säger:

Gott - jag ar pa!!!! ;-P

2009-09-14 | 06:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback