jaha söndag och är ganska nöjd

jo det var en gasnka rolig dag ifår, jag och debbie var i stan och kikad epå marknaden som INTE hade så mycket att ge igår heller, hehe men men det var ändå marknad...
sedan så åkte jag coh erik in till stan på kvällen och åt på restaurang,Befhouse vid rådhuset, shitt vad mätt jag blev, haha orkade inte äta så mycket av dessären... men men det är ju så ibland

idag blir det en lugn dag med the fray som backgrund, ska väll få diskat lite och dona.. ska se ochså om jag kan börja sy lite, tarjas gardiner?? oh mammas gardiner och duken... hehe och så har jag mina egna gardiner.. men det är ju snart dx med julgardiner... så varför stressa? haha

jaha,?? ska se om jag ska tvätta min sadel idag med, och smörja in den ytterligare en gång. men vi får se, det är ju som sagt ganska lugnt med tanke på att jag inte rider, emblas rygg är bättre men inte bra, sånt tar ju som sagt tid, och det bästa är väll att bara låta henne vila, även om jag har god lust att rida henne.... men men

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback