jaha? så var det FREDAG

och veckan är snart slut? wtf!!!! jag vet inte vad jag gör med tiden går och det blir ingte gjort, stefan står ute och klyver ved, jag har verkligen INGEN lust att att klyva ved, men jag har inget lust att göra nått. suck
ska nog ringa A kassa nu, och se vad dom gör på dagarna, för det händer inte mycket!!

har en katt som hänger i byxbenet också.... det är ganska frystrerande...
men disken? damsuga? lite bra musik? så kanske dagen kan börja gå.
det är ju ändå fredag;) haha

pusss

Kommentarer
Antonia säger:

Kanske också skulle städa men det är ju så fint väder ute, så jag sitter väl vid datorn och kollar ut genom fönstret på det fina vädret :D

2009-09-11 | 13:39:26
Bloggadress: http://toyni.blogg.se/
tarja säger:

Jag ahr vart ledig i två dagar nu. har inte gjort något vettigt!

2009-09-11 | 18:44:28
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback