jaha? så var den Torsdag!

jag trodde det var torsdag igår om jag ska vara ärlig men men, jag har ju en dag extra och det är aldrig fel;)

igår var det ganska livat coh trevligt!!
började morgonen kl 9, hundarna ville ut då, och jag började göra frukost, sökte lite jobb och satt och små funderade på världens problem, sedan skulle jag till svenljunga och hämta pengar, och så blev wilmer i samma veva biten av zack? jag förtsår inte vad det är för fel? dom har bott ihop i snart två år och ändå kan dom inte samsass vid maten? jag ställer maten såå jätte långt ifrån varandra och jag står och vaktar, ändå skulle zack snabbt smita fram och äta hans mat, vilket wilmer inte ville. vilket ledde till ett sår i tassen. men det är bättre idag, han är hård. MEN så onödigt!

jaha, sedan kom jag hem och anders ringde, vi åkte till borås. Skulle träffa sandra och johan 20 i 5 för att tilla på Inglourius Bastards, hursom så köpte jag det sista kantbandet till philippas klänning, och hjälpte ander försökta hitta en kamera. Han kunde inte väla(jag vet vad ni tänker) haha han har verkligen beslutsångest den mannen.
sedan fikade vi och gick mot bion. Plockade ut biljetterna för sandra och johan var sena. (hmm??) men dom kom bara ne 20 min försent, haha men det var lugnt, sedan stog vi och shötade och jag köpte lite snacks innan bion. och så satte vi oss. MITT TIPS se den inte! alltså den hade vissa väldigt målande scener som fick en att tro att detta kan bli bra, men allt där imellan var ganska lamt, och en massa mord och död. vilket var ganska underhållande! jaha, men se den på film om ni ska se den.

efteråt gick på på tai silc, det var väldigt gott och underhållande, jag hade en väldiugt tevlig kväll trotts floppen med filmen, men wtF det kvittar väll, sällskapet spelar så stor roll,


nathalie skanar jag dig!!! väldigt mycket!!!!!

jaha, nu ska jag hem och tempa hästen efter att ha gett hundarna på var sin avdelning;) hursom så ses vi sen

Kommentarer
Tarja säger:

Japps, jag är väldigt nyfiken på den där klänningen. Vi får väl se om hon kommer hem med några ny plåster idag!

2009-09-03 | 11:40:46
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback