jaha måndag??

skit väder, tur man inte är ute då va?? jaha
- har ringt nilörn, dom fixar med min lön;)
- ringt blåstjärna(zack in imorgon igen)
-betalat räkningar, som tur var inte så mycket

snart ska jag till börjes i kungsbacka, det ska bli intressant och se om man hittar dit;) hehe men jag ska nog förhoppningsvis inte ah så mycket men det ska bli kul att kika lite, det är säkert bättre är tingsryd...

jaha, vi hörs sen.....

haha vad tror ni om detta då?? min bror är känd.. hihi

Min emblisssss

Kommentarer
tarja säger:

Roligt med en "kändis" till bror,,, hahaha

2009-09-28 | 12:51:51
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Vad ar det for fel pa hundskrallet den har gangen da?

2009-09-29 | 03:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback