här kommer det lite bilder.....

jaha morgon och måndag, ska se sista tru blood avsnittet imorgon värkar det som, dom har skjutit på det en dag... men det ska bli roligt att se hur dom löser allting, nu när Bill har försvunnit och allt;) hehe

hursom så kommer det sändas en säsong tre för er som är insatta ;) haha
Eric Northman Pictures, Images and Photos
jaha.... så här kommer det lite bilder från vardagen i allafall;)

philippa och sune....

pappa börjar bli färdig här? han har fått till det väldigt bra....

-och krokarna..... done!

och här har vi eriks nya häst... Sargon!



idag ska jag vara barn vakt åt två busar, haha ska hämta ved nu så det är lite varmt när dom kommer, sedan får jag se vad jag hittar på. antagligen går man ut och går lite....
puss

Kommentarer
tarja säger:

Vilken granner häst erik har köpt!!!

2009-09-21 | 10:49:32
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Moa säger:

Jag vet redan hur TB slutar, har kollat hela säsong ett och början på s2! hähä

2009-09-21 | 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback