haha, jag vet;)

såå idag har man små grejat med min sadel, har dränkt den i smörja,..... och jag ska jobba i borås imorgon på martins jobb;) är så glad att alla tänker på mig, det blir ev tre dagar med sortering av linnen,) men jag tycker om att jobba så shooot säger jag bara;) haha,

sedan hämtade jag philippa och vi åkte till martin och debbie och fikade,
det var roligt och ungar är verkligen härliga,) haha men men, sedan åkte vi till sune, jag uppdaterar med bilder, men just nu orkar jag inte, det tar sån lång tid med upp´laddningen;)

jaha, sedan drog björn av bakskorna på embla, hon behöver inte ha dom nu när jag inte ska rida henne så intesivt, dessutom mår benen bättre av att gå barfota ett tag... om man inte rider mycket då..
annars så sitter jag här nu, ensam.... erik jobbar, han skulle väll göra nått viktigt;) så han glömde mig,
är sugen på pizza;) haha men jag antar att jag helt enkelt får strunta i den magen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback