god morgon lördag!

jaga idag är det lördag, vilket betyder att det är kalas kl 15.00 hos th! det ska bli roligt att få ge philippa hennes klänning;) och dessutom så blir det tårta? hehe

ska upp och sy färdigt det sista, såg ett litet fel nu när jag var uppe så jag ska fixa det, lite störigt men den är snart färdig, har en fin kartong som jag ska lägga allting i;) såå det blir en riktig prinsess inslagning;)

hursom så har jag vart och gjort djuren nu och kollat till bygget i köket;) det går frammåt, och det kommer bli sååå fint!

jaha, Erik är i garaget och jag är hemma, som det ska vara.

var på oliven igår med erik och djurfors och helena. det var trevligt och gott;)
mysigt om inte annat, har inte ätit på oliven innan men det var klart väldigt god mat;) men är man inte en köttfantast så ska man nog låta bli, det fanns mest kött.

jaha, pusss sålänge, bilder kommer från allting som händer under dagen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback