förnekelsestadiet?

nja, inte alls, hösten är påväg, särkilt när dte ligger blöta löv på bilen?? eller?
nu är phillipas klänning snäppet från färdig, ska bara sy fast en bit av underkjolen, tar väll ca 15 min? ska se om jag orkar göra det idag, ska nämligen till OLIVEN i borås och äta med erik;) det var ahn somf rågade, men det var väll djurfors som bjudit med han;) hehe men det ska bli super;)

ska strax gå över till mian föräldrar, ska kika på nya spisen och se hur det ser ut i köket;)
kolla till djuren i det vackra vädret med? INTE, regnat och blåst hela dagen......... men jag ska gå ändå..

här en en av dom nya kaninerna som mamma köpte till kaningården;) ännu har dom inget namn men det är under tänkande;) förslag kanske??Färgen heter isabella, men att döpa till det vore kass fantasi?

Svart vit brokad, hon har en udnerbar färg och båda är gätte trevliga trotts att dom kommer ur de värsta levnadförhållandena man kan.

Och embla min prinsessa, ont i fötterna har du men jag älskar dig ändå;)
det gör ont i mig när du har ont!

jaha, för alla er som vart i köket hos mian föräldrar?? så här ser de ut nu, den gammla spisen är borta,(järnspis) och den nya ska väll ev på plats idag??även för er som är uppmärksamma så ser ni nu att det går att gå in i salen? vilket det inte gått innan;)

Här har vi pappa, som ni ser är det salen vi står i, gammal dörren är borta?? och kakelugnen, det kommer bli så fint sen;)

OCH äntligen har dörren kommit in, så man kan gå ut till altantanen;) det blir super, dessutom ett stort fönster iställer för tre som var där innan;)

Sandra och vilma på Djurparken, jag hade väldigt kul, trotts det ngt tråkiga vädret och LÅÅÅÅNGA matkön.

henrik och johan;) lika intresserade av björnarna båda två;)

Vi spanar in savannen;)

och sist men ABSOLUT inte minst, BAKsidan av djurparken;) haha

Jag och henrik gick in på Reptilhuset? eller vad det hette utanför djurparken.....
här kommer bilder, känsliga tittare varnas;/









det är synd att denna bilden blev dålig, för han var riktigt arg på mig, det var en spottkobra av nått slag, men förbannad var han;)
hade han anfallit fönstret hade jag hoppat bakåt.
Dock såg vi lite spindlar och andra gosigheter men det var för mörkt, jag såg även skalbaggar. brrrrrr äckliga små as!!

hursom så tackar jag för mig så länge;) ska se om jag kan lägga upp lite bilder på facebook;)

Kommentarer
tarja säger:

Hua, jag har aldrig vart inne på reptilhuset. Antar att det finns grodor där inne... HUA!!!

2009-09-05 | 09:03:50
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback