förfrågningar på klänningen?

jo jag kan sy, även två;) beroende på sort och hur mycket extra band osv, men pris går att diskutera;) alltså jag tror inte jag är dyr, men det hänger på klänningen? hör av dig om du har skiss osv så an vi diskutera;)

jaha dagen har fortskridit och jag sitter vid datorn igen, var och tittade på philippa när hon red, hon var så duktig.
sedan handlade jag, en massa nyttigt och onyttigt, men jaja, det får väll vara. har vart ute och gått med hunden så det får väll kompensera lite;) hursom så kommer det lite bilder nu;) god natt så länge

ja här kommer lite uppdatering fårn köket hos mamma och pappa, det går frammåt;)

öppna spisen, alltså detta är bara början, pappa grejar med kåpan över spisen i köket nu;)

och här har vi en ny blästrad spis, den är svärtad nu men jag har inte lagt upp bilderna från kameran än;) det kommer


och till sist ett tröttligt kort på Sir gustav;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Wehey - har nagon bett dig sy at dem? Grattis! Du kanske kan starta eget efter det har :-D

2009-09-08 | 06:41:35
tarja säger:

Vad roligt att du har fått in en beställning.

2009-09-08 | 16:17:50
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Moa säger:

söt-gustav! :D

2009-09-08 | 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback