det känns bättre idag,

för er som var orolig för igår, jag har lugnat mig coh även min sambo. hrm jag vet dock inte om vi kom fram till mycket, antagligen frå ahn forsätta leva med en bitterfitta som har för lite pengar;) hehe

tack alal som vill att jag ska sattsa eget, har dock ingen större ide vad än?? men jag kommer på nått.... ska nu upp till Sexdrega och kika på min bror när han spelar fotboll, dom är verkligen självsäkra dom där grabbarna , han har redan planerat att fira ikväll, alltås för dom vunnit över svenljunga,) hihi

men vi får se, det är liksom som en stor match, emn sexdrega är bra, så jag får väll åka upp coh titta;) ska ändå till svenljunga sen så det blir bra att ta vägen förbi matchen.... jaha, dax att åka,)

Kommentarer
tarja säger:

Skönt att det är bättre idag.

2009-09-19 | 17:31:53
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
alicia säger:

Fin blogg! Ha en bra kväll ;D

2009-09-19 | 17:50:25
Bloggadress: http://speeechless.blogg.se/
Nathalie säger:

Jag trodde vi kom fram till att min drinkmix var bitterfittan - du kan ju inte bara komma och ta over den positionen! ;-)

Anyways skulle vilja skriva nagot smart och insiktsfullt men jag kommer inte pa nagot sa det far racka med:

Mesa love you!

Puss

2009-09-20 | 04:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback