borås idag?

jaha inatt har det nog vart frost, det var riktigt kallt igår kväll och nu var det så där grått i gräset? hursom så kollade jag på min innomhus temp, den var ganksa rolig faktikst kom jag fram till. för man kan se tidigare temraturer, alltså lägst innomhus/högts innomhus och utomhus vice versa

Lägst inne 8,5 grader! detta var i vintras, minns det tydligt. brrr
högst inne 42.4 grader?? wtf när hände detta? antagligen under nån av sommardagarna? haha

lägst ute 17,5 minus;) brrr
högst ute 62.5 grader haha i solen antagligen ;)

jaha detta var detta, sitter och äter knäckebröd, det är gott me fan vad smuligt det blir;)

har föröskt hitta inspiration till Alva och Linas klänningar, dte är lite segt men jag kommer på nått.
ska kika lite och se om jag kan få inspiration till nått på nätet sen. Men snart ska jag som sagt till borås, ska leta lite doppresent till Kusinbarnet Alfred. Och sedan ska jag nog åka till harald nyborg och kika på taveldukar. och guld färg. haha

jaha, det är väll det än så länge då;) sedan ska jag nog kiak över huset, det behöver damsugas lite;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Shit - 8 grader, det ar ju inte nadigt det! Fast efter att ha varit har nere under vintermanaderna vet jag faktiskt hur det kanns for en gangs skull.

2009-09-14 | 06:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback