snö??

jo det snöade idag, när jag satt vid frukosten snöade det, det var en gasnka lustig känsla för först blev jag ganska förvirrad för jag undrade vilket månad vi igentligen var i, men oktober är ju ingen ovanlig månad tänkte jag och såg på flingorna som föll. haha men vi får se, nu lyser solen igen och det är klart ute.

idag blev det 8,5 timmar, vilket känns skönt och det finns imorgon ochså, kan dom inte bara anställa mig? haha så jag slipper gå och fundera på om jag behöver komma eller inte? det hade vart såå skönt..

hursom så ska jag snart till djuren. så jag har igentligen inte så mycket att skriva,

dagens ros; Martin för att han inte lämnade mig i hissen.
dagens ris; Pinoccio statyn....(kunde dom inte lagt pengarna på nått annat)



snow deer Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback